Persbericht: Bekend theemerk sluit winkel in Aarschot … om te groeien

Nee, dit is geen verlengstuk van de geweldige actie van Unizo vorige week, het is echt waar. Thee met een Verhaal, het theemerk van bezieler en Beloftevolle Onderneemster Vlaams Brabant 2018, Jessica Van Humbeeck, sluit de deuren. “Om te groeien,” aldus de bekende theesommelier, “dit is zeker niet het einde van ons mooie Theeverhaal. We hebben fantastische jaren beleefd in het mooie Aarschot, maar we merken dat onze klanten meer op zoek zijn naar workshops op locatie en naar het persoonlijk advies. Niet alleen in Aarschot, maar over heel Vlaanderen. En ik kan helaas niet op meer dan één plek tegelijk zijn. Daarom hebben wij beslist om de vestiging van Aarschot te sluiten, en volop te gaan voor onze webshop en meer workshops op locatie.”

Een stapje terug om beter te groeien en ook om nieuwe horizonten te verkennen. Het team van Thee met een Verhaal is volop bezig met een re-style van het assortiment. Daarom kun je vanaf 29 juni in de winkel sterke acties ontdekken, met een super “uitverkoopweekend” tijdens de Braderie in Aarschot op 6 en 7 juli. De winkel zelf blijft open tot en met eind augustus.

Daarnaast start Jessica ook voor 2 nieuwe projecten, die vanuit Thee met een Verhaal gegroeid zijn. “Het is tijd voor een beetje minder Thee, en terug wat meer Verhaal in mijn leven,” aldus Jessica, “en daarbij ook wat meer tijd voor mijn gezin, een betere work-life blend, zeg maar.”

Zo start Jessica, samen met haar business partner, in september de Benelux vestiging van The British School of Etiquette op. Tal van workshops voor zowel particulieren als bedrijven, om zo de beste versie van jezelf naar boven te halen. Denk hierbij aan een “The Polished Professional”, “Lady Etiquette”, etiquette voor kinderen, maar ook samenwerkingen met verschillende professionals voor bijvoorbeeld workshops Public Speaking en zo veel meer. Met Stefanie Van Moen, van Vox Consult, halen ze daarmee al een eerste topper als spreker binnen. Vanaf september worden de eerste workshops georganiseerd.

Maar Jessica wilde ook nog naar een ander deel van haar roots terug… het Verhaal…

Secret Sparkles

Van opleiding Zakelijk Vertaler-Tolk, en haar jarenlange ervaring als copywriter, kriebelde het weer en wilde Jessica opnieuw in haar pen kruipen. Ze moest weer aan het schrijven en vertalen. “Het schrijven van mijn boek en blog was blijkbaar niet voldoende. Schrijversbloed kruipt waar het niet gaan kan,” vertelt ze, “ik wil ook de digitale verhalen van andere ondernemers schrijven. Deze mensen, die volop met hun passie bezig zijn en eigenlijk geen tijd en zin hebben voor hun teksten, sociale media en dergelijke.” Daarbij krijgt ze de hulp van haar medewerkster bij Thee met een Verhaal, Sandrien Simons. “Sandrien is een ondernemende jongedame met veel potentieel. Toen ze vorig jaar afstudeerde en bij ons solliciteerde als mijn assistente, voelde ik al dat er veel meer in haar zat. Vanuit haar kennis van sociale media, online marketing en communicatie, hebben we de krachten gebundeld en Secret Sparkles opgericht.

Secret Sparkles is een jong en fris marketing- en communicatiebureau dat zich richt op ambitieuze en authentieke ondernemers. Wij willen als het ware een vleugje Secret Sparkles over deze ondernemers hun communicatie strooien. Ik ben zeer sterk met woorden, en Sandrien zeer sterk in alles visueel en digitaal. A perfect match. En dat heeft zich al bewezen het afgelopen jaar tijdens onze samenwerking. Sandrien wordt mijn business partner, en samen kiezen wij voor het ondernemerschap.”

Heel wat nieuwe plannen dus, waar de ene deur letterlijk sluit, openen tal van nieuwe mogelijkheden. De fysieke winkel van Thee met een Verhaal is nog open tot en met eind augustus, de webshop en de workshops blijven bestaan, met tal van extra’s.

Volg de avonturen van deze Aarschotse onderneemster dus niet langer alleen op www.theemeteenverhaal.eu, maar ook op www.secretsparkles.eu en www.thebritishschoolofetiquettebenelux.com.

star

{{ name }}

{{ quote_text }}

Leuvensestraat 27 3200 Aarschot